VÆRD AT VIDE
- MobilePay er en gratis betalingsløsning (0 kr./md.)
- Tilmelding forudsætter, at du har downloadet MobilePay app og registreret dig som bruger
- Betaling via MobilePay træder straks i kraft ved tilmelding før den 14. i en måned. Ved tilmelding efter den 14. sker betaling via MobilePay først den efterfølgende måned, og indtil da skal din regning betales på normal vis
- I MobilePay app kan du vælge, hvilket af dine betalingskort pengene skal trækkes fra.
- Omkring den 20. i hver måned er din kommende regning tilgængelig i Mit 3. Du modtager en sms/mail herom fra 3. Du får også en notifikation med beløb i MobilePay app, dagen før betaling sker, medmindre du selv har slået dette fra generelt i app’en eller specifikt for regninger fra 3
- Betaling sker automatisk den sidste bankdag i måneden. Du modtager en kvittering på sms/mail, når betalingen er gennemført
SIKKERHED
- Oplysningerne, du indtaster i MobilePay app, vil udelukkende blive gemt af Danske Bank A/S, der er udbyder af tjenesten
- 3 og MobilePay udveksler alene oplysninger om dit kundenummer, et unikt betalings-id, det beløb der skal betales, og om beløbet er blevet betalt
ÆNDRINGER
- Du kan afvise din månedlige betaling i MobilePay app indtil betalingen er gennemført eller ved at kontakte 3’s kundeservice på 70 313 313 senest næstsidste bankdag i måneden. Du skal fortsat betale regningen på anden vis, medmindre du gør indsigelse mod regningen overfor 3
- Du kan også helt afmelde fremtidige betalinger af dine 3 regninger i MobilePay app. Du modtager så automatisk din regning med post fremover (49 kr./md.), hvis ikke du vælger en anden betalingsløsning
- Hverken afvisning af en enkelt betaling eller afmelding af alle fremtidige betalinger anses for en opsigelse af dit/dine abonnement(er)